Huomasin lähettämässäni laskussa virheen, mitä teen?

Tämä artikkeli on tarkoitettu OP Kevytyrittäjä (Y-tunnuksellinen) käyttäjille.

Voit tarkastaa luomasi laskun tilan Etusivulta tai Laskut-sivulta. Laskut-sivulta löydät kaikki tekemäsi laskut sekä niiden tilan.

Lasku on "Käsittelyssä"

Lasku lähtee 20 minuutin päästä lähetyksestä, sitä ennen lasku on käsittelytilassa. Voit vielä tehdä muokkauksia painamalla Muokkaa laskua -linkistä. Voit myös perua laskun.

Lasku on "Lähetetty"

Virheellisillä tiedoilla lähetetystä laskusta on mahdollisuus tehdä hyvityslasku. Voit lähettää asiakkaallesi hyvityslaskun Peru lasku -painikkeella. Tämän jälkeen asiakkaasi saa hyvityslaskun, joka kumoaa virheellisen laskun eli poistaa lähetetyn laskun maksuvelvoitteen. Hyvityslaskun luomisen jälkeen voit luoda ja lähettää uuden laskun korjatuilla tiedoilla.

Jos asiakas on ehtinyt maksaa laskun, niin ota viipymättä yhteyttä asiakaspalveluumme chatin kautta, missä voimme antaa ohjeet laskun hyvitykseen.

Avaa chat