Liiketoimintaan liittyvien hankintojen vähentäminen

Yrittäjänä sinulla on mahdollisuus vähentää liiketoimintaasi liittyviä menoja sekä hankintoja kirjanpidossa. Elinkeinotoiminnan kuluina saa …

Miten kirjanpito toimii OP Kevytyrittäjässä?

Kirjanpito Toteutamme käyttäjillemme täysin automaattisen yhdenkertaisen kirjanpidon, jossa jokainen lasku ja menokirjaus tekee …

Miten lisään menon omaan kirjanpitoon?

OP Kevytyrittäjän asiakkaana voit lisätä yritystoiminnan menoja y-tunnuksesi kirjanpitoon. Menoja on hyödyllistä lisätä, sillä ne …

Pitääkö minun perustaa uusi pankkitili yritykselleni?

Voit käyttää omaa henkilökohtaista pankkitiliäsi maksujen vastaanottamiseen tai perustaa uuden yritystilin mihin tahansa Suomessa toimivaan …