Tapahtumat kokoaa yhteen osaajat

Hyödyllisiä vinkkejä asiakaskohtaamisiin

Julkaistu: 17.08.2018

Oman osaamisen markkinointi tapahtumissa

Face-to-face markkinointi on paras tapa sitouttaa asiakkaita. Se toimii tehokkaasti oman työn käyntikorttina. Vuorovaikutteisen markkinoinnin hyötyjä ovat mm. saavutettavuus, asiakassuhteen luominen sekä henkilökohtainen ja personoitu palvelu. Asiakkaan kuuntelemisella ja aidolla läsnäololla on suuri merkitys.

Yrittäjän arvolupaus on keino kiinnittää potentiaalisen asiakkaan huomio. Kerro, kuinka tarjoamasi palvelu auttaa asiakasta hänen tilanteessaan ja miten se erottuu muista. Kun saat asiakkaan kiinnostumaan palvelustasi/tuotteestasi, niin kerro miten sinuun voi olla parhaiten yhteydessä jatkossakin.

Vinkkejä face-to-face live-markkinointiin:

Oikealla asenteella pärjää jo pitkälle!

OP x FLOW

Meillä oli kahdeksan kevytyrittäjää OP Loungessa Flow festivaaleilla tekemässä pikameikkejä ja pikakampauksia sekä antamassa pikahierontoja festarikävijöille. Tapahtumaan osallistuminen oli heille hyvä tapa tuoda omaa osaamistaan esille ja kontaktoida potentiaalisia uusia asiakkaita. Alta voit lukea heidän ajatuksiaan tapahtumasta.

"Oli mukava viikonloppu ja kivaa työskennellä hieman erilaisessa työympäristössä mihin on aikaisemmin tottunut. Aluksi epäilin, että mahtaako kukaan haluta festareilla hierontaa, mutta positiivinen yllätys oli se, että asiakkaita riitti jonoksi asti. Oikeastaan kaikilta asiakkailta tuli positiivista palautetta suoraan hieronnan jälkeen ja monet olivat yllättyneitä, että festareilla oli tarjolla myöskin hierontaa."
"Työpäivä Flowssa oli mukavan “erilainen” työpäivä."
"Oli ihana huomata miten ihmiset ilahtuivat glittermeikeistä ja kampauksista."
"Kiva kuulla, että saimme hyvää palautetta! Olen saanut sieltä jo muutamia uusia asiakkaita."

Liity OP Kevytyrittäjä-ryhmään Facebookissa (suljettu ryhmä)